BLOGas.lt

Sex, foosball & rock ‘n’ roll

Balkantrip - 5 diena

parašė: Laurius · 2010-09-15 · 2 komentarai

Pirmą dieną rizikavom gyvybe ir kemperio stogu, antrąją - kritom nuo uolų ir vėl kėlėmės, trečiąją - kaip ponai valgėm ir darėmės pramogas po miestu, ketvirtąją - gavom kroatišku skuduru per veidą beigi vaizdais į akis, o penktąją dieną pasijutom tikrais gamtos karaliais (kaip Leo Titaniko priekyje tik, kad gamtoj).

Vakaras baigėsi su alkoholiu ir krizenimu mėgaujantis ošiančiu krentančiu vandeniu.

Atsibudome štai čia:

Google Maps net nerodo maršruto, nes iki Kravicos krioklių nebuvo nei nurodytų kelių, nei GPS maršruto, todėl Bosnijoje ir Hercegovinoje (BIH) teko vadovautis senamadiškais popieriniais žemėlapiais. Kas juos dar naudoja?

Dar vakare aikštelės, kurioje apsistojome, prižiūrėtojai patarė kriokliais mėgautis kuo anksčiau, jei norime išvengti turistų antplūdžio. Prie vandens buvome vieni pirmųjų ir visiškai nepasigailėjome.

Greičiausiai vėl kiek išsiskirs mano ir kitų pakeleivių nuomonės. Man šis kelionės taškas buvo pats įspūdingiausias. Tuojau sužinosite kodėl.

Leidomės šlaitu ir pro medžius matėsi tai, kas mūsų laukia. Visgi, tai, kas atrodė kaip eilinis turistinis taškas, pasirodė esąs extra-turbo-try-it-yourself mega taškas, kurį gali iki maksimumo išbandyti, o ne tik akis paganyti:

Dar geriau viskas atrodo, kai šoki į vandenį, priplauki iki krioklių ir eini pasivaikščioti po jais:

Buvom po krentančiu vandeniu, po olomis prieš vandens sieną ir turškėmės srovių jacuzzi. Nuotraukų nėra, nes fotoaparatas, kaip ir Živilės linzės, bijojo purslų.

Grįžom pavalgyti, tačiau pagalvoję, kad neišnaudojom šio taško iki galo, grįžom pasidaryti pramogų:

Oooo, kriokliai:

Truputėlį pasidžiaugę, nuėjom susimokėti už nakvynę 10 eurų. Moteraitė, kuri prižiūrėjo aikštelę buvo labai maloni, todėl pavaišino mus savo gamybos vyšnių trauktine:

Mes, savo ruožtu, atsinešėme iš mašinos degtinės “Lithuanian” ir “Bobelinės”. Apsikeitėm alkoholiniais įsūdžiais, išpirkom visą moterėlės trauktinės stash’ą ir palikę gerą įspūdį apie lietuvius, pajudėjom Juokanijos link.

Ant BIH-Juodkalnijos sienos dar bandė mus išdurti ir parduoti 30 eurų kainuojančią eko vinjetę, tačiau išprusę lietuviai nepasidavė, nes buvo skaitę Wikipedijoje, kad tokios mažos mašinėlės kaip mūsų gamtos neteršia, todėl palikome tik 10 Europos pinigų.

Iš esmės Juodkalnija pasirodė viena nuostabiausių mūsų kelionės šalių - tokia pati nuoširdi kaip BIH ir graži kaip Kroatija. Tik nuo Kroatijos skyrėsi tuo, jog turizmo atžvilgiu yra atsilikusi maždaug 4 - 5 metus. Neatrastas, nenuniokotas ir nesužiūrėtas grožis. Taigi, jei visada svajojote aplankyti Kroatiją, būtinai aplankykite Juodkalniją.

Čia aš piktinuosi diskriminacija, nes negaliu kaip visi mėgautis vaizdais:

Alkio genami apsistojome Kotoro įlankoje:

Sočiai pavalgę, pasimaudę uoste, nusipirkę prasto alaus ir prisirinkę Adrijos jūros nugludintų stikliukų, nusprendėme vakaroti.

Kotoro miestas, kaip paaiškėjo, turėjo neblogą pilį:

Nustebome pamatę, kad pilyje-senamiestyje gyvenantiems žmonėms nelabai rūpi turistinės užgaidos, todėl jų gyvenimas vyksta nepriklausomai nuo blyksinčių fotoaparatų:

Trumpai paklaidžiojome po pilies gatveles.

Mes su žmona patraukėme į uostą pasimėgauti vienas kito draugija ir gaiviu jūros vėju:

O dalis pakeleivių palipo į pilies bokštą, kur gerokai rizikavo gyvybe ir vos vos neprikakojo į kelnes, nes ten, kur jie lipo, turėklais, apšvietimu ar saugumu nė iš tolo nekvepėjo:

Beklaidžiodami mieste radome plakatą, kuris labai nuliūdino:

Supratome, kad niekaip nespėsime į vietos dievuko Pile Alisos koncertą-performansą, kupiną geriausių Juodkalnijos 80-ųjų hitų.

Išvargę grįžome į kalnų papėdėje paliktą kemperį:

Kiekviena diena atnešdavo vis daugiau įspūdžių, todėl vakare nesitikėdavome, jog naujoji pranoks palydėtąją. Taip ir šį vakarą poetiškai apsvaigę nuo alkoholio gulėme be menkiausio įsivaizdavimo, kad rytoj laukia dar vienas gyvybei pavojingas nuotykis, antras pagal reitingo lentelę objektas pasaulyje, kalniečių kovos ir kiti nuotykiai…

Patiko (10)

Rodyk draugams

Kategorijos: Kita

2 komentarai ↓

•   Fishy // 2010-09-15 @ 17:52

Vienas netikslumas:
    10 Eur eko mokestį mokėjome ant Kroatijos-Juodkalnijos sienos. Kaip tik tą dieną mes kirtome 4 sienas - BiH-Kroatijos, Kroatijos-BiH, BiH-Kroatijos ir galiausiai Kroatijos-Juodkalnijos.

•   Laurius // 2010-09-15 @ 19:17

Ai jo, šiaip va tie kirtimai ir sumaišė galvą :)