BLOGas.lt

Sex, foosball & rock ‘n’ roll

Balkantrip - 2 diena

parašė: Laurius · 2010-09-02 · 5 komentarai

Antra kelionių diena prasidėjo praplėšus akis aikštelėje, esančioje vos kelis km nuo mūsų dienos tikslo. Teko kiek pavažiuoti į šalį, kad nereikėtų mokėti už parkavimąsi ten, kur miegojome, nes geriausia yra tai, kas nemokama, ania?

Ženklas prieš akis žadėjo daug nuotykių: ūsų sriuba, limonadas ir kokosai, sunkiosios mašinerijos valdymas, golfas Egipte, kabojimas ant skalbinių virvės ir, galų gale, būsite pasmaugti lovoje, kol miegosite.

Mojome ranka į siūlomus malonumus ir pasistatėme mašiną prie viešbučio, iš pirmo žvilgsnio siūlančio kiek kitokį užsiėmimą:

Ar tik man atrodo, kad tai į lietuvių kalbą verstųsi kaip “čiulpikė”?

Pradėjome kopimą. Kaip žinia, kalnuose oro sąlygos permainingos, todėl nepaprastai svarbu pasirinkti tinkamą aprangą. Vasaros-rudens kalnų sezono vyriška linija pasižymi atvirumu, dviejų dalių kostiumais ir sakyte sako „atsargiai, pramogauja lietuviai“:

Moteriška kolekcija spindi kaimiškais surišimais ir madingai ant klubų kabančiais megztukais:

Tikslas , rodos, buvo netoli arba, kaip pamėgome kelionės metu sakyti, „ruku podač“ (kažkaip slaviškai labai arti arba ranka pasiekiama):

Trumpai papasakosiu apie pramogas arba už ką kopiant gaunate taškus ir bonusus.

• Uogavimas. Už 3 skirtingas uogų rūšis tampate aukštesnio lygio ragana-žolininke:

• Vedlio lazda. Jei pasidarote pats, gaunate 100 žynio patirties taškų. Vėliau galite dalyvauti žynių mūšyje ir laimėjimo atveju dvigubinti surinktus taškus arba iškart išsikeisti į Flinto litus:

• Parodyk kepurę. Jei parodote į skrendančią kepurę, gaunate 50 dangaus stebėtojo taškų:

• Kitos pramogos. Pvz., “sėdo bernužėlis ant kelmelio, o bernužėlis ant bernužėlio”, “išsitrauk iš kuprinės miniatiūrinę baleriną” arba “ant sunkiosios mašinerijos kabo kabikas”:

Užlipę iki tarpinės stoties supratom, kad norint pasiekti tikslą, esantį “ruku podač”, reikia turėti nesveikai ilgą mutanto ranką.

Padarėm trumpą Šeimos apsitarimą,

kurio metu nusprendėm, kad Živilė kils iki viršaus keltuvu, o mes bandysime eiti.

Eiti lengva nebuvo. Gal kiek trukdė pasibaigęs vanduo, sunkiai įkvepiamas oras ir fiurerio Algirdo šaukiamas „tempo, tempo“ :), tačiau viskas ėjosi sklandžiai. Kol nenutiko tai, ko buvo galima tikėtis, tačiau stengiausi išvengti visos kelionės metu… Koja slystelėjo ir neišlaikęs pusiausvyros kritau nuo uolos:

Išgelbėjo tik žaibiška reakcija:

Užlipus į viršų paaiškėjo, kad nuėjom ne tiek ir mažai.

Paskui dar kartelį kritau (kodėl tai jau nebestebina?):

Radom šaltinį, iš kurio kopdami gėrėm:

Ir ežeriūkštį, iš kurio jis išteka:

Merginos dar pakilo pažiūrėti į mus ir ežerą iš viršaus:

Iki pat viršaus pakilti negalėjom dėl didelio vėjo.

Jei turėsite progą būti Tatruose, būtinai kopkite kiek įmanoma patys, o tik į pačius aukščiausius taškus kilkite keltuvu. Įspūdingiausi objektai yra tie, kuriuos tikrai galite patirti.

Į apačią nusileidom vagonėliuose ant lyno. Užkandom sriubos su paprikomis, nuo kurios apsinuodijo pusė įgulos, ir pajudėjom Vengrijos link.

Lynojo, keliai siaurėjo ir tapo vis labiau panašesni į serpantinus. Danguje blyksėjo tolimi žaibai, tačiau vis ryškesni blyksniai kuždėjo, kad dar šiandien turėsime susitikimą su audros debesimis.

Taip ir nutiko. Per lietų kelio matėsi vos keletas metrų į priekį, žaibai trankėsi visai šalia, o išvažiavus iš kalnų glėbio į atvirą laukymę, vėjas trenkė šoninį smūgį kemperiui. Laiko galvoti neliko, todėl iškart sustojau nedidelėje parkavimosi aikštelėje iš žvyro prie fūros. Vėjas taip blaškė mūsų būstą, kad visi sušokom į dešinę pusę, kad išlaikytume balansą. Audros mastą puikiai iliustravo apie 80 laipsnių kampu nuo vėjo pakrypusi fūra, lekianti pro pat mus gal 50 cm atstumu ir beveik iki žemės lenkiami medžiai.

Buvo visko - ašarų, minčių, kad apvirsime ir patarimų nesiliesti prie metalinių daiktų žaibo atveju. Sulaukėme kaimynų, taip pat nusprendusių keliauti žeme, o ne oru:

Audra rimo, kaimynai pamojavę išvažiavo, o mes supratom, kad per tokią audrą net namuose nesi saugus. Važiavome pro aplaužytas šakas tokiais pat vingiuotais ir pavojingais kalnų takeliais. Vienoje vietoje pasitiko gaisrinė ir didžiulis kamštis. Gaisrininkai laikė nuvirtųsi medį ir praleidinėjo eismą:

Kirtus sieną, degalinėje pasiėmiau savo 500 vairavimo patirties taškų, pasiklojau lovą ir kritau į ją veidu. Nepamenu sudėtingesnių vairavimo sąlygų ir saldesnio miego. Vairą perėmė Algirdas, kuris su šturmane Kristina iki 3 val. ryto fantastiškai atvežė visus iki naujo nakvynės taško.